Kakovost
ŽIVIMO KAKOVOST – kakovost je naš način razmišljanja, dela in bivanja
“Kakovost je zastonj. Ni darilo, vendar je preprosto na razpolago. Tisto kar je drago, so nekakovostne stvari – vse aktivnosti, ki so posledica tega, da posel ni opravljen pravilno že prvič.” (B. Crosby)
Cilj vsakega podjetja je poslovati uspešno. Proizvajati mora proizvode, ki si jih kupci želijo, po katerih povprašujejo, so kakovostni in cenovno sprejemljivi. Kakovost izdelkov in storitev je potreba vsakega proizvajalca, ki želi biti konkurenčen in uspešen. Je argument v prodaji in je eden bistvenih dejavnikov, ki vplivajo na uspešno gospodarjenje in ki ločuje podjetja na uspešna in neuspešna.
Biti inovativen in prilagodljiv, ponuditi partnerju tudi več kot pričakuje, dobavljati izdelke brez napak in v skladu z zahtevanimi dobavnimi roki ter količinami, so osnove postavljenega sistema vodenja procesov v podjetju TURNA d.o.o. Vzpostavljen sistem vodenja procesov izpolnjuje zahteve standarda ISO 9001:2015.
Ker se zavedamo potrebe po nenehnem izboljševanju, v sistem vodenja procesov poleg zahtev standarda ISO 9001 vključujemo tudi druge dobre prakse za obvladovanje celovite kakovosti družbe. Nenehno izboljševanje izvajamo z namenom povečevanja zadovoljstva naših kupcev ter uspešnega in učinkovitega delovanja vseh naših procesov.
Zaradi našega razumevanja, da je kakovost pomembna od vsega začetka , vse razvojne projekte za naše kupce izvajamo v skladu z postopki »naprednega načrtovanja kakovosti izdelkov« (APQP), ki je uveljavljen v avtomobilski industriji. V razvojnem laboratoriju izvajamo trajnostna testiranja naših izdelkov, tako v fazi razvoja, kot tudi kasneje ob serijski proizvodnji. Svoje procese spremljamo s statističnim nadzorom procesov (SPC) , sposobnost merilnih sistemov pa preverjamo z analizo merilnega sistema (MSA).
Naša kakovost je tudi kakovost naših dobaviteljev, zato so naši dobavitelji tudi naši partnerji pri nenehnem izboljševanju. Naši dobavitelji morajo izpolnjevati naše zahteve, ki so podane v Splošnih nabavnih pogojih katerih sestavni del so tudi Zahteve zagotavljanja kakovosti dobaviteljev.
Celovita kakovost je posledica strokovnega in skupinskega dela vseh zaposlenih, saj jo ustvarjajo vsi zaposleni. Sistem vodenja procesov je usmerjen tako, da vsak zaposleni nosi svoj del odgovornosti za kakovostno opravljeno delo.